Skoči na glavno vsebino

Angleščina

Pozdravljeni učenci 5. razreda. Na tem mestu boste našli vse dokumente, ppt drsnice in povezave do spletnih strani, ki jih potrebujete za delo doma. Sledite navodilom in uspelo vam bo. Če pa boste imeli vprašanja, se obrnite name preko službenega maila, ki je objavljen na spletni strani šole, ali pa kar preko eAsistenta.

Bodite in ostanite zdravi in upam, da se kmalu vidimo v učilnici.

učiteljica Gordana

ENAJSTI TEDEN – 25. 5. do 29. 5.

SREDA, 27.5. – 3.ura

Jutri bomo opisovali poklice in spoznali pripomočke, ki jih različni poklici potrebujejo, da lahko opravljajo svoje delo. Prepiši pripomočke v slovar in jih prevedi v slovenščino. OCCUPATIONS_PREDMETI

Nato rešiš v Brihtni glavci str. 75 in učni list o poklicih. Occupations_UL  ter kartice v quizletu

https://quizlet.com/509486836/occupations-5th-grade-flash-cards/?new

PONEDELJEK, 25. 5. – 1. in 2. ura

Prvo uro boste v Brihtni glavci rešili strani 72, 73.

Drugo uro bomo spoznavali poklice. V svoj slovar boste prepisali besede za poklice in jih prevedli v slovenščino. Occupations_poklici besede

Poleg tega poslušajte na youtubu pesmico o poklicih  https://www.youtube.com/watch?v=ORGLQudvMWE

Lep začetek tedna vam želim.

Naslednja videokonferenca pri pouku angleščine je v ponedeljek, 18. 5. ob 12h.

DESETI TEDEN – 18. 5. do 22. 5.

SREDA, 20. 5. – 3. ura

Danes boste najprej odprli svoje šolske zvezke, nato pa Sarah’s day – ura_stavki_brez rešitev. V tem dokumentu imate opis dneva osebe po imenu Sarah. Vaša naloga je, da razstrižete učni list na mestih, kjer so narisane škarje. Potem razvrstite povedi k ustrezni uri in vse skupaj prilepite v šolski zvezek. Naslednja vaša naloga je, da vzamete rdečo barvico in pobarvate končnice -s v vseh povedih. Primer: She plays with her friends at ten past eleven. She gets up at ten to eight.

Za konec ure pa opišite na enak način še dan enega svojega družinskega člana (mami, atija, brata ali sestre) in prav tako na koncu pobarvate končnice.

Lepo sredo še naprej!

učiteljica Gordana

PONEDELJEK, 18. 5. – 1. in 2. ura

Pozdravljeni, petošolci v novem tednu.

Danes boste za ponavljanje besedišča o šolskih predmetih rešili le tale kratek učni list school-subjects_UL2. Kdor nima tiskalnika, naj napiše v zvezek samo rešitve pri 1. nalogi in povedi pri zadnjih dveh nalogah.

Potem boste odprli Brihtno glavco in rešili strani 69 in 70.

Lep ponedeljek še naprej!

učiteljica Gordana

 

DEVETI TEDEN – 11. 5. do 15. 5.

SREDA, 13. maj – 3. ura

Danes bomo ponovili in utrdili izraze za šolske predmete. Vse vam bom razložila v tem videu. Ponovili bomo izgovorjavo besed za šolske predmete. Video lahko vmes ustavljate in ponovite za mano besede za šolske predmete. Prav tako pa vam bom razložila, kako boste rešili tale učni list: School subjects_exercises

Zdaj pa veselo na delo in se vidimo in beremo spet v ponedeljek.

učiteljica Gordana

PONEDELJEK, 11. maj – 1. ura

Pozdravljeni petošolci.

Upam, da ste imeli lep konec tedna. Današnja 1. ura bo namenjena ponavljanju.

Najprej boste v Brihtni glavci rešili stran 67, kjer boste prebrali besedilo o Tomu in dogovorili na vprašanja.

Potem boste za strani 68 pogledali, kaj vse ste se naučili v enoti 6. Pojdite čez vse cilje in ocenite, kako dobro je vaše znanje. Znate povedati vse na seznamu? Znate to tudi zapisati? Potem izpolnite slovarček z besedami, ki so vam najtežje, če takih ni, pa tiste, ki so vam najljubše. Vse besede prepišite tudi v svoj slovarček (na drugi strani zvezka) in besede vadite – v 3. stolpec še enkrat napišite angleško besedo.

Za dodatno vajo besedišča TV programmes, sem vam pripravila vajo na quizletu. Če se še niste vpisali, se vpišite, saj je brezplačno. Poleg tega si boste z vajami hitreje zapomnili novo besedišče.

                                               2. ura

V naši 2. uri bomo spoznali šolske predmete. Prepišite jih v svoje zvezke, potem pa s pomočjo angleških izrazov za predmete naredite svoj urnik. V pomoč vam je SCHOOL SUBJECTS_ZAPIS, kjer imate naštete vse predmete in tudi urnik, ki ga lahko natisnete in izpolnite. Če nimate tiskalnika, lahko naredite prav tak urnik sami – vse kar potrebujete je ravnilo, svinčnik in barvice.

Potem vas zopet vabim na quizlet, kjer si oglejte sličice za vsak predmet (lahko si jih tudi narišete k svojim zapisanim predmetom v šolskem zvezku) in poslušajte izgovorjavo pod zavihkom Spell – tam v prvi vrsti tudi natipkate besedo, ki jo slišite.

Lepo bodite in ostanite zdravi!

učiteljica Gordana

OSMI TEDEN – 4. 5. do 8. 5.

SREDA, 6. maj – 3. ura

Pozdravljeni v zadnji uri ta teden.

Danes bomo vadili novo besedišče za televizijo. Najprej si natisnite UL What do you like watching on TV_slušno_pisno_UL, kamor boste reševali vaje. 1. stran se nanaša na spodnja dva posnetka. Štirje otroci se pogovarjajo o televizijskih programih, kaj radi gledajo in česa ne. Glede na njihov pogovor boste v tabelah označili kaj gledajo in česa ne. Potem boste dopolnili povedi o teh otrocih. Posnetke poslušajte večkrat in seveda vmes lahko ustavljate.

Juliet and Frank

Angela and Fred

Na 2. strani učnega lista so naloge, s pomočjo katerih boste vadili govor. Prosili boste svojo družino, da sodeluje z vami, postavljali vprašanja in njihove odgovore beležili v tabeli. Potem pa s podatki dopolnili povedi.

Za zaključek odprite svoje Brihtne glavce in rešite str. 66.

Veselo na delo in ostanite zdravi!

Na tem mestu dodajam tudi dokument ZADNJA USTNA OCENA 5_2019_20 za zadnje ustno ocenjevanje v tem šolskem letu.

učiteljica Gordana

PONEDELJEK, 4. maj – 1. ura

Pozdravljeni, petošolci. Upam, da ste imeli lepe počitnice in ste si nabrali novih moči za zadnji del šolskega leta. V tem tednu bomo najprej malo ponovili snov za nazaj, potem pa se bomo lotili verjetno vam zelo zanimive teme – gledanje televizije, televizijskih vsebin, programov, kanalov, itd.

V današnji prvi uri bomo malce ponovili dejavnosti v prostem času in se pogovarjali o tem, kaj počnete vi in vaša družina med vikendi.

Najprej si natisnite What do you do in your free time or at weekends_prilagojen, potem pa odprite povezavo do posnetka, na katerem otroci govorijo, kaj radi počnejo v prostem času. Če nimate tiskalnika, lahko naloge rešujete v šolske zvezke, kamor pri nalogi 1 in 2 zapišete samo rešitve, pri zadnjih dveh nalogah pa napišete cele povedi.

Pri reševanju 2. naloge vam bo pomagalo, če pri vsakem otroku posnetek ustavite in seveda, da poslušate večkrat. Lahko si zopet pomagate z angleškimi podnapisi.

Pri nalogi 3 boste svoje družinske člane spraševali, kaj pa oni radi počnejo ob koncu tedna. Zapišite odgovore v razpredelnico.

Pri zadnji nalogi boste pisali o sebi.

Rešene naloge preglejte z rešitvami What do you do in your free time or at weekends_prilagojen_rešitve in popravite napake – predvsem bodite pozorni na končnico -ing.

2. ura

Oglejte si video z novim besediščem o televiziji. Slišali boste razlago in izgovorjavo. Potem si v svoje šolske zvezke naredite zapis. Lahko je v obliki miselnega vzorca ali pa po alinejah – vsaka fraza v svojo vrstico. Lahko si zraven vsakega programa za lažje pomnenje narišete sliko – kot sem jo jaz ali pa ime oddaje, ki jo gledate.

Dokument TELEVISION_vocabulary za zapis v zvezek.

Lep preostanek ponedeljka vam želim.

učiteljica Gordana

ŠESTI TEDEN – 20. april do 24. april.

SREDA, 22. april – 3. ura.

Zadnjo uro pred počitnicami nadaljujemo v Brihtni glavci, na str. 64 in 65.

V nalogi 6 boste za vsak dan napisali eno dejavnost in poved o dejavnosti. Lahko uporabite tudi uro, ni pa nujno.

V nalogi 7 povežite med sabo ustrezne kose povedi in sestavite 4 smiselne povedi.

V nalogi 8 pa naši prijatelji govorijo o tem, kako preživljajo svoje nedelje. Njihove dejavnosti so prikazane s sličicami. Vaša naloga je, da jih ustrezno vstavite v besedilo v njihovih oblačkih.

Obe rešeni nalogi fotografirajte in mi jih do petka, 24. aprila pošljite na službeni naslov.

Lepo bodite in se vidimo po počitnicah! Uživajte in ostanite zdravi!

učiteljica Gordana

PONEDELJEK, 20. april – 1.ura

Tudi danes vam bo učiteljica Katarina razložila potek ure in vašega dela kar v videu.

Za delo pa boste potrebovali tudi svoj zvezek, učni list Time in pa Brihtno glavco.

Vadili boste pa tukaj.

                                          – 2. ura

Zdaj boste kar nadaljevali v Brihtni glavci na str. 63 in v svoj zvezek opisali svoj teden – glede na to, da je v teh časih dan podoben dnevu, da ni treningov, vožnje v šolo itd. se spomnite kako bi bilo, če bi vaš teden potekal normalno. Za vsak dan napiši 4 povedi. Vključi seveda tudi uro.

Povedi sestavi na sledeč način (primeri so iz BG): On Mondays, I go swimming at 7 o’clock in the morning. I use the internet after lunch at about half past two. Then I do my homework and I play computer games at around half past seven in the evening.

Seveda boste vi napisali svoje dejavnosti, ki jih počnete v normalnih okoliščinah .

Lepo se imejte, ostanite zdravi in se zopet beremo v sredo.

učiteljica Gordana

PETI TEDEN – 14. april do 17. april

Tudi ta teden bomo imeli samo eno uro angleščine.

SREDA, 15. april – 1. ura

Danes si boste najprej ogledali kar video, v katerem vam moja sodelavka učiteljica Katarina razloži vso snov in pove, kaj morate narediti.

2. Prilagam povezavo do posnetka za slušno razumevanje in UL What do you like doing, ki se nanaša na ta posnetek.

3. V Brihtni glavci (kot ste slišali) rešite naloge na straneh 60 in 61.

ČETRTI TEDEN – 6.april do 10. april

Pozdravljeni, učenci. Ta teden bomo imeli kar dve uri manj. Torej je tole naša edina ura ta teden.

SREDA, 8. april – 1. ura

Prejšnji teden smo ponovili dneve v tednu, danes pa boste s pomočjo dejavnosti tekom dneva ponovili uro, naučili pa se boste še nekaj novih besed za dejavnosti.

Najprej boste poslušali

in rešili Nancy_the dentist_her daily routine_reading_listening povezano s posnetkom. Če nimate doma tiskalnika, si zapišite samo rešitve v zvezek – Povedi z manjkajočimi podatki pa naj bodo cele.

Zdaj si oglejte Daily activities_zapis za aktivnosti tekom dneva in jih prepišite v svoj zvezek. Te aktivnosti lahko vadite na quizletu, na povezavi https://quizlet.com/499334582/daily-activities-5th-grade-flash-cards/

Za zaključek po urah opišite enega od svojih dni in uporabite dejavnosti s seznama. Zapis za svoj dan mi pošljite v roku 1 tedna – do naslednje srede, 15. aprila.

Ostanite zdravi, imejte se lepo in se beremo spet jutri.

učiteljica Gordana

TRETJI TEDEN – 30. marec do 3. april

Pozdravljeni, učenci! Zelo sem zadovoljna z vašim delom do sedaj. Kar tako naprej. Upoštevajte navodila staršev, ki vam želijo pomagati in se trudijo z vami. Lep teden vam želim in ostanite zdravi!

učiteljica Gordana

SREDA, 1. 4. – 3. ura

V tej uri bomo ponovili dni v tednu.

1. Pogleje si DAYS OF THE WEEK – zapis v zvezek, prepišite dni (lahko tudi narišete gosenico, če želite) in odgovorite na vprašanja . (beseda yesterday pomeni včeraj, beseda tomorrow pa jutri – pa saj verjetno vse to zdaj že veste)
2. Vprašajte družinske člane: What’s your favourite day? (Kateri je tvoj najljubši dan?) In seveda za vsakega napišite vprašanje in odgovor.
3. Rešite Days_of_the_week_UL in ga prilepite v zvezek – če ne morete natisniti, napišete samo rešitve v zvezek.
4. Za zaključek lahko vadite angleške besede za dneve s pomočjo naslednje interaktivne vaje  – link spodaj

5. Za vajo živalskih delov telesa pa vas čaka že nova vaja na quizletu

https://quizlet.com/499332691/animal-body-parts-5th-grade-flash-cards/?new

PONEDELJEK, 30. 3. – 1. 2. URA

Danes boste reševali TEST 2 v Brihtni glavci na straneh od 56 do 59 in ugotovili, koliko znate. Rezultate preverite z rešitvami in naredite popravo. Zapis About me fotografirajte in pošljite na moj službeni elektronski naslov. Preden fotografijo pošljete, preverite, da se vaš zapis dobro vidi in bom lahko prebrala, kar ste napisali.

DRUGI TEDEN – 23. marec – 27. marec

SREDA, 25. 3. – 3. ura

Pozdravljeni, učenci.

Predlagam, da si najprej preberete še enkrat snov prejšnje ure. Potem odprite Brihtno glavco in rešite str. 53 – na tej strani so povedi, v katerih se skrivajo napake. Popravi povedi tako, da bodo slovnično pravilne. Ponekod je več možnosti. Preveri sam z rešitvami.

Potem pojdi na str. 54, kjer imaš sliko nekega mesta. Opiši ga tako kot od tebe zahtevata zelena kvadratka. Potem pa s pomočjo te slike sestavi 2 podobna dialoga, kot si jih imel prejšnjo uro – giving directions – jih zapiši v Wordov dokument in pošlji na moj službeni mail do petka, 27. 3. Ne pozabi napisati pred dialogoma, kje v mestu stojiš, da se boš lažje orientiral, jaz pa bom lažje sledila tvojemu zapisu.

Bodi lepo in ostani zdrav.

učiteljica Gordana

PONEDELJEK, 23. marec – 1. in 2. ura

V tem tednu boste spoznali novo snov. Naučili se boste povedati nekomu, kako priti do neke stavbe v mestu in kje ta stavba stoji. Za prvi dve uri imaš spodaj PPT dokument. Odpri ga in sledi navodilom v dokumentu. Če imaš možnost, lahko kak zemljevid tudi natisneš in prilepiš v zvezek.

Giving directions_1_2 ura

Prilagam posnetke še na samo stran.

  1. dialog
  2. dialog
  3. dialog

Bodite in ostanite zdravi!

učiteljica Gordana

 

 

 

SREDA, 18. 3. – 3. ura

V ponedeljek si opisal mesto Škofja Loka. Svoje izdelke mi pošljite na moj službeni elektronski naslov do petka, 20. 3. do 15h

Danes boš reševal vaje v Brihtni glavci.

Na str. 50 boš v nal.3  – utrjeval rabo stavkov There is in There are, pri nal. 4 boš povezal opise stavb z imeni.

Na str. 51 boš v nal. 5  – odgovoril na vprašanje How do you go to school? (Kako greš v šolo?) Pri vseh prevoznih sredstvih imaš isto frazo BY – ko pa govoriš o tem, da greš peš, lahko rečeš: I walk to school. ali pa I go to school on foot. Prepiši stavke v svoj zvezek pod naslov How do you go to school.

V nal. 6 – postavi besede v pravilni vrstni red. Pomagaj si z zapisom, ki ga imaš v zvezku od ponedeljka.

Obe strani preveri z rešitvami, ki ste jih že v začetku šolskega leta iztrgali iz zvezka in shranili doma.

 

 

Ponedeljek, 16. 3. 

  1. ura – V šolski zvezek prepiši obe drsnici v ppt dokumentu, ki je dodan spodaj. Dopolni podane stavke na drugi drsnici in napiši stavke, za stavbe, ki so navedene pod sliko. Če imaš možnost, sliko mesta natisni in prilepi v zvezek.

There is_There are

2. ura – Reši stran 52 v Brihtni glavci, preveri z rešitvami in na podoben način opiši mesto Škofja Loka. O Škofji Loki napiši vsaj 10 povedi – uporabiš stavke There is, there are. Napišeš tudi, kaj lahko v kateri stavbi počneš in kupiš.

 

Dostopnost