Skoči na glavno vsebino

Angleščina

14. UČNA URA: petek, 15. 5. 2020

Kje pa vozijo vozila? Po cesti? Kje še? Preveri: 14_ucna-ura_VEHICLES2-2r-pdf.docx

 

13. UČNA URA: sreda, 13. 5. 2020

Iz geometrijskih teles in likov lahko sestavimo marsikatero vozilo. In vozila so današnja tema. Klikni in spoznaj vozila v angleščini. 13_ucna-ura_VEHICLES-2r-pdf

12. UČNA URA: petek, 8. 5. 2020

Danes pa od likov k geometrijskim telesom. Že poznaš kakšnega tudi v angleščini? Če še ne, jih spoznaj tukaj: 12-ucna-ura-SOLIDS-2R.docx

Za pomoč pri gibalni nalogi prilagam posnetek:

 

11. UČNA URA: sreda, 6. 5. 2020

Pozdravljeni. Današnja učna ura se nahaja tukaj: 11-ucna-ura-SHAPES-2R.docx

Posnetek za delo v zvezek pa tukaj:

PRVOMAJSKE POČITNICE

 

10. UČNA URA: sreda, 22. 4. 2020

Pozdravljeni! Sedaj smo si jih pa res prislužili, kajne? Prvomajske počitnice: 10_UCNA_URA-1r  (Zakaj je v priponki zapisan 1.r? Ne, nisem zamešala priponke. Če bi bili v šoli, bi danes delali iste stvari kot učenci 1. razreda, zato dela za 2. razred nisem nadgrajevala. saj se vendar učimo skupaj v kombinaciji!)

9. UČNA URA: petek, 17. 4. 2020

Hello, everyone! How are you?

Današnja učna ura se nahaja v dokumentu. Za pomoč pa prilagam še tri posnetke, ki jih poslušaj takrat, ko boš prebral navodilo: 9_UCNA-URA-2r

 

8. UČNA URA: SREDA, 15. 4. 2020 – SPRING FUN!

Pozdravljeni v 5. tednu dela na daljavo. Navodila za današnjo učno uro najdete tukaj: 8_UCNA-URA-2r

Za pomoč pri prvi in zadnji nalogi sem pripravila tudi dva posnetka:

 

Obvestilo, 8. 4. 2020

Nekateri starši ste mi že pridno pošiljali fotografije izdelkov, video gradiva ipd. vaših otrok. Hvala. Prosim tudi ostale starše, če mi lahko pošljete kakšno fotografijo, da vidim, kako zmorejo reševati naloge, kako so ustvarjalni ali kako se zabavajo pri delu za angleščino. Posredovani material pa služi tudi kot dokazno gradivo o delu vašega otroka. S tem tednom končujemo že 4. teden izobraževanja na daljavo, zato je prav, da dobim vsaj en odziv oz. povratno informacijo. Če imate težave s pošiljanjem video gradiva, me prosim kontaktirajte (mihela.kokelj@os-igroharja.si). Se bomo dogovorili po katerem kanalu boste to lahko storili.

7. UČNA URA: SREDA, 8. 4. 2020 – HAPPY EASTER (Velika noč)

Bližajo se velikonočni prazniki in kot bi mignil bomo barvali pirhe. Ponekod po svetu imajo navado, da otroci tega dne iščejo pirhe v travi, po dvorišču, okrog hiše …  Pri tem se neizmerno zabavajo. Tudi mi bi jih iskali po šolskem igrišču, če bi bili v šoli…

Najprej se ti bo predstavil velikonočni zajec. Zapleši z njim. Da bo lažje migati, naj ti starši podajajo navodila iz pesmice:

  • Hop hop little bunny
  • Spin spin little bunny
  • Walk walk little bunny

Za lažjo predstavo, kako se otroci ponekod igrajo si oglej pesmico Easter Egg Hunt. Nato pa še risanako Peppa Pig.

Sedaj pa poglej učni list in obkroži pravilno besedo: Kje je velikonočni zajček? V / NA / POD

Where-is-the-bunny?      Poslušaj in obkroži. Nato poslušaj še enkrat in preveri.

Rešitve naj preverijo starši: Where is the bunny?

  • The bunny is in the box.
  • The bunny is under the bed.
  • The bunny is under the tree.
  • The bunny is on the table.
  • The bunny is in the basket.
  • The bunny is on the bench.

DODATNO (če se želiš zabavati): Če želiš tudi ti iskati pirhe, jih pobarvaj na tej pobarvanki:

Na tej spletni strani pa najdeš še več velikonočnih pobarvank:  KLIK TUKAJ  Tu najdeš tudi pirhe. Če jih pobarvaš in skriješ v travo, lahko nahecaš starše ali bratce in sestrice, da jih poiščejo. Lahko jih izdelaš tudi sam iz navadnega belega papirja … Veliko zabave!

6. UČNA URA: PETEK, 3. 4. 2020 – THE BUTTERFLY COLOUR SONG

Učenci in učenke, zopet vas povabim na spomladanski sprehod. Tokrat med metulje. The butterfly colour song. Uživajte. Ko se vrnemo v šolo, bomo pesmico skupaj zapeli in zaplesali, zato se jo le naučite. (: Komaj čakam, da vas slišim.

Še več metuljčkov: KLIK

Reši učni list Butterflies-calculations. Če ga ne moreš natisniti, nariši število metuljčkov v zvezek ter pripiši račun. Kako beremo račune v angleščini? Poslušaj in beri iz učnega lista.

 

DODATNO: Če želiš, naprosi starše, da izdelate origami Butterfly, ali pa pobarvaš eno izmed pobarvank na tej povzavi KLIK.

Za posebne ljubitelje metuljev, pa pripenjam še nekaj pesmic: Flitter-FlutterFly, fly the ButterflyButterfly Finger Family

5. UČNA URA: SREDA, 1. 4. 2020 – SPRING

Pozdravljeni učenci in učenke. Začenjamo 3. teden pouka na daljavo. Začnemo tudi z angleščino? Seveda! Najprej se pozdravimo s pesmico: KLIK

Že en dober pomladanski teden je za nami in vedno glasneje prepevajo ptice. Ptički so se že ženili na gregorjevo, sedaj pa poglejmo, kako se pogovarjata ptička Paul in Peter: KLIK Natisni  besedilo pesmi Dicky-birds, pobarvaj in prilepi v zvezek.

Ko se vrnemo v šolo, se bomo naučili eno družabno igro v angleščini, kjer bomo izbirali ptičke in merili svoje moči. Sedaj te pa povabim, da se poigraš s prstki in se naučiš prstno igro: KLIK Ko se vrnemo v šolo, mi boš pokazal, kako ti gre. Lahko pa mi starši pošljejo tudi videoposnetek.

 

Če želiš, lahko pobarvaš pobarvanko SPRING.

  

4. UČNA URA: SREDA, 25. 3. 2020

Danes pa še enkrat poslušaj pravljico o opici, ki je iskala svojo mamico Monkey puzzle. Predlagam, da si jo ogledaš skupaj s svojo mamico, saj je danes prav poseben dan-materinski dan, po angleško Mother`s day.  Po ogledu pravljice, poslušajta še pesmico.

Pobarvaj eno izmed pobarvank, ki jih najdeš tukaj in tukaj. Podari  jo mamici. Lahko izdelaš tudi voščilnico.

3. UČNA URA: MONKEY PUZZLE

Pozdravljeni v 2. tednu učenja na daljavo. Mi znaš odgovoriti na naslednji dve vprašanji? Odgovor mi lahko s pomočjo staršev pošlješ tudi na moj elektronski naslov. Bom vesela tvojega odziva.

  • How are you? HAPPY/SAD/NOT SO GOOD/EXCITED?
  • How`s the weather? SUNNY/CLOUDY/RAINY/SNOWY?

Danes pa se bova sprehodila po džungli. Na pot se odpraviva s pesmico.

Se spomniš katere živali nastopajo v pesmici? Jih znaš poimenovati v angleščini?

Poskusiva:                                                 

Na sprehodu po džungli pa srečava eno izgubljeno opico. Poslušaj pravljico, kaj se zgodi, če mala opica izgubi svojo mamico. Le kdo ji bo pomagal pri iskanju? Poslušaj zgodbico priljubljene otroške pisateljice Julie Donaldson. Pravljico lahko poslušaš tudi v pesmici.

Sedaj pa zapiši v zvezek naslov MONKEY PUZZLE in nariši živali iz zgodbice in jih poimenuj. Če imaš tiskalnik, lahko  natisneš in rešiš naslednji učni list: Crossword-Monkey.

Preveri, če si narisal in zapisal vse: a monkey, a butterfly, an elephant, a snake, a spider, a parrot, a frog, a bat

Morda veš, zakaj metuljček ni vedel, kako izgleda mamica male opice?

Za konec pa ponoviva še pesmico Five little monkeys. Ti je kaj znana? Zapleši.

2. UČNA URA:  WEATHER WHEEL(vreme), PETEK, 20. 3. 2020

  1. ZAPLEŠI IN ZAPOJ: Kakšno je vreme, lahko vprašamo tudi takole: What`s the weather like today?
  2. Dan ti bosta polepšala tudi Steve in Maggie s svojimi vragolijami. Poglej si jih tukaj.
  3. Danes boš izdelal  vremensko kolo kot na posnetku: Weather wheel  Uporabiš lahko tale učni list: Weather_wheel Kazalec pa oblikuj sam. Razmisli, kako bi ga najlažje pritrdil na kolo, da bo delovalo. Ko bo kolo nared, se igraj v paru z nekom, ki se bo rad zabaval s teboj.
  • A: What`s the weather like? (Obrne kazalec na vremenskem kolesu in ga pokaže tebi.)
  • B: It`s ________. (Poglej na kolo in odgovori.)
  • Sedaj pa vlogi zamenjajta.

Uspel si! Bravo. Kolo večkrat uporabi in ga shrani (zatakneš ga lahko v svoj zvezek), da ga bomo lahko občudovali vsi ter da se bomo lahko z njim igrali, ko se zopet vidimo v šoli.

1. UČNA URA: WEATHER (vreme)

  1. PREDSTAVITEV IN POSLUŠANJE: Učencem običajno s simboli predstavim nekaj vremenskih slik, a ker poteka delo na daljavo, bomo to lažje storili s pesmico, ki jo verjetno že poznate iz 1. razreda: How`s the weather? 
  2. Vremenske pojave v anglečini boš najlažje osvojil z interaktivnimi vajami. Poprosi koga od odraslih, da ti pomaga začeti, potem bo pa šlo. Pogumno!
  3. IGRA IN GIBANJE: Za vsako vrsto vremena, ki ga vidite v pesmici, se učenec domisli en gib. Npr. sončno vreme lahko pokažejo tako, da z rokama nad glavo oblikujejo krog; oblačno vreme lahko pokažejo, da se primejo za glavo, deževno vreme lahko prikažejo tako da prstki migljajo, medtem ko se spuščajo v počep; sneženo vreme pa pokažejo tako, da se uležejo na tla in spijo tako kot narava pozimi. Potem, pa naključno izgovarjate oz. poimenujete vreme (»It`s snunny.-It`s rainy.-It`s sunny.- It`s snowy….«), učenci pa pokažejo dogovorjeni gib. Igro lahko popestrite tako, da vedno hitreje podajate vreme. Interaktivne vaje pa so ti znanje še razširile, zato lahko dodaš še nove gibe (npr. windy, partly cloudy, stormy…).
  4. ZAPIS V ZVEZEK: Učenci naj v zvezek zapišejo naslov z najljubšim flomastrom- WEATHER. Narišejo naj šest simbolov (sonček, oblaček, dež, sneg, sonček z oblačkom, veter), spodaj pa poimenuje, kaj predstavljajo (SUNNY, CLOUDY, RAINY, SNOWY, PARTLY CLOUDY, WINDY).

DODATNO:

  • Za vajo lahko uporabiš tudi živi učni list WEATHER, katerega ni potrebno natisniti, rešiš ga kar preko računalnika in poskušaš toliko časa, da so vsi odgovori pravilni.
  • Če ti je bil prvi živi učni list všeč, lahko rešiš še enega. How`s the weather? 

 

 

DRAGA UČENKA, DRAGI UČENEC.

Ker nisem tvoja razredničarka, se o učenju na daljavo žal nisva pogovarjala. Prav gotovo si se pa pogovarjal s svojo učiteljico ali s starši, ki ti bodo vsak dan sporočili, katere naloge opraviš sam. Ponekod boš pa potreboval tudi njihovo pomoč. Pri delu uporabljaj zvezek za angleščino, če je pa morda ostal v šoli, si pa pripravi bele liste in jih sproti shranjuj v posebni mapi.  Pri učenju bodi ustvarjalen.

Zate je najpomembneje, da poslušaš pesmice, zraven prepevaš in se gibaš.

Če ti uspe narediti tudi ostale naloge, pa ti že sedaj čestitam, saj so zabavne in poučne.

Vem, da zmoreš! Pri učenju ti želim obilo zabave.

Učiteljica angleščine Mihela Kokelj

Kontakt: mihela.kokelj@os-igroharja.si

Dostopnost