FRIDAY, 29. 5. 2020
Učenci, ste že slišali? Naslednji teden se vidimo v šoli! Danes vam kot zadnjo uro na daljavo pripenjam samo tale učni list z nasprotji: OPPOSITES. Klikaj kvadratke in najdi besede.
Ko rešiš UL, prepiši besede v zvezek tako, da tvoriš nasprotne pare, na primer: TALL-SHORT (visok, nizek). Naslov je OPPOSITES.
Učenci, ki imate danes ustno ocenjevanje, vidimo se ob 12.10. na videokonferenci preko Microsoft Teams.
WEDNESDAY, 27. 5. 2020
Pozdravljeni, četrtošolci. Danes se vidimo na Videokonferenci, ko boste nekateri že predstavili svoj plakat in govorni nastop.
Danes rešite tudi nalogo na strani 68 v Brihtni glavci, kjer boste dopolnili pismo s pomočjo poimenovanja sličic v oblačku. Neznane/nove besede pobarvajte z oranžno barvico.
Lepo se imejte. Se vidimo ob 13h !
Pozdravljeni. Lepo vas je bilo slišati in videti. Dogovorili smo se, da rešite naloge na strani 66 in 67 v delovnem zvezku Brihtna glavca. Naloge bomo preverili 3. 6. 2020. Uspešne priprave na govorni nastop!
Štirje učenci bodo predstavili sebe v sredo, 27. 5. 2020 ob 13. uri, pet učencev pa v petek, 29. 5. 2020 ob 12.10 uri. Učenec naj bo prisoten na Videokonferenci v terminu, ko ima predstavitev (posluša vse učence v tem terminu).
FRIDAY, 22. 5. 2020
Hello nice to hear you, nice to see you, everyone! 🙂
Danes nas čaka srečanje preko Microsoft Teams orodja. Komaj čakam, da vas vidim in slišim. Predlagam, da pripraviš vprašanja, če te zanima kaj v zvezi z ocenjevanjem ali z učno snovjo. Pripravi tudi delovni zvezek in zvezek za pregled domače naloge. Se vidimo in slišimo ob 12.10 uri.
See you soon,
teacher Mihela
WEDNESDAY, 20. 5. 2020
Hello everyone! It`s english time again! 🙂
- Danes boš reševal WB, pg. 64 & 65.
- V prejšnji uri si odrasli osebi opisal sebe v angleščini, danes pa boš to besedilo zapisal v zvezek. Nato zapiši tudi opis fanta na sliki. Iz drsnic prejšnje ure sem izbrala tiste, ki ti bodo v pomoč pri zapisu: NALOGA_What_do_you_look_like
Sedaj pa še ena informacija, ki se tiče izdelave plakata in priprave na predstavitev: na moj e-naslov mi lahko pošlješ osnutek plakata. Pregledala ti bom, ti svetovala… Dva učenca sta to že storila. Pohvaljena.
Pripenjam pa še kriterije za ocenjevanje pri TJA, ki si jih oglej. Zate veljajo to leto le še kriteriji za ocenjevanje plakata. Bodi torej pozoren nanje, ko boš pripravljal predstavitev. Klikni: Kriteriji za pridobitev ustne ocene.
Z učenci 1., 2. in 3. razreda se že srečujemo v učilnicah, z vami pa nadaljujem delo na daljavo. Saj bo šlo, kajne? Da malo popestrimo naš pouk, se bomo v petek srečali v živo preko Microsoft Teams programa. Ker zaradi mojega dopoldanskega pouka ni možno izpeljati videokonference v dopoldanskem času, vas vabim, da se mi pridružite v petek ob 12.10. Takrat se bomo pozdravili, povedali mi boste, kako ste, kako gre angleščina, naredili bomo analizo vaših osnutkov za predstavitev, lahko me boste vprašali, če kaj ne boste vedeli ali ste zaradi česa v dvomih…
Have a nice day!
teacher Mihela
FRIDAY, 15. 5. 2020
Hello everyone!
Prejšnjo učno uro ste spoznali obsežno besedišče o delih telesa. Imeli ste precej dela z besediščem. Vendar sem prepričana, da ste snov dobro utrdili, če ste opravili vse dane naloge.
Danes pa vas čaka nova učna snov. KLIKNI za razlago: DESCRIBING PEOPLE
V posnetku sem omenila tudi “plonk listek”, ki izgleda kot nek slovarček. Če imaš možnost, ga natisni- SLOVARČEK. Če nimaš tiskalnika, ga pa prepiši- vaja zapisa dela mojstra. 🙂
SREDA, 13. 5. 2020
Danes bomo spoznali novo učno snov, ki pa za vas ni nekaj novega. MY BODY! Pogovarjali se bomo o delih telesa.
Najprej poslušaj nekaj pesmic. Verjetno so ti že znane. 🙂 Head and shoulders, This is me!, Body parts
Nato si oglej tale posnetek s Stevom in Maggie. Sta zabavna, kajne?
Pripravila sem ti še razlago, zato klikni TUKAJ, da jo slišiš. Najbolje bo, da zraven aktivno sodeluješ in izgovarjaš tudi ti. Ob posnetku lahko vstaneš in kažeš na svoje dele telesa ter na glas ponavljaš. Tako se boš hitreje zapomnil. In še zahvala učiteljici Tanji za zbrane sličice. (:
ZAPIS V ZVEZEK:
- Napiši naslov: My body.
- Nariši in pobarvaj se (čez celo stran) in na sebi označi vse dele telesa, ki jih najdeš tukaj: 4.r-Body parts. Označiš tako, da iz slike potegneš puščico in zapišeš besedo. Bodi res natančen in označi vse obravnavane dele telesa, saj se boš iz tega zapisa tudi učil v prihodnje. Besede zapiši tudi v svoj slovarček v zvezku.
- Zdaj te pa čaka še učni list na liveworksheets. Dopolni ga tako, da v prvem stolpcu piše slovenska beseda za del telesa (pazi, vse slovenske besede napiši v ednini), v drugem beseda v ednini (ena stvar), v tretjem pa v množini (več stvari). PRIMER: roka, an arm, arms. Pri ednini ne pozabi na A ali AN! In kako mi učni list pošlješ, da vidim, kako ti je šlo?
POŠILJANJE: Po opravljeni nalogi klikneš Finish in izbereš…
Klikni ….Email my answers to my teacher.
Prva vrstica: ime,
druga vrstica: razred,
tretja vrstica: predmet,
četrta vrstica: moj e-mail: mihela.kokelj@os-igroharja.si
- BESEDE LAHKO VADIŠ TUDI NA QUIZLETU, ki ga je pripravila učiteljica Katarina. Hvala učiteljici.: BODY PARTS- QUIZLET.
NAVODILA ZA OCENJEVANJE
S predstavitvijo svoje sobe ste dokazali, da znate odlično pripravljati plakat oz. izdelek za predstavitev. Tudi zapis ste odlično pripravili. Tokrat boste za pridobitev ocene pripravili še en plakat in ga predstavili meni ter sošolcem. Navodila zanj pa najdete tukaj: Ocenjevanje-na-daljavo_maj-2020_4r
Za način predstavitve se bomo dogovorili v prihodnjih dneh. Predvideni datum ocenjevanja je 27. 5.
PETEK, 8. 5. 2020
Hello! Tudi danes te čaka ponavljanje in utrjevaje učne snovi v delovnem zvezku Brihtna glavca. Za pregled nalog klikni TUKAJ.
Če ste si ogledali posnetek, že poznate današnjo domačo nalogo. Navodilo še zapišem tukaj: Rešuj naloge v DZ str. 59, 60, 61.
Starši naj fotografirajo rešene strani 60-62 in pošljejo meni v pregled.
Predlagam, da se pridno učiš in ponavljaš snov za angleščino. Pripenjam tudi interaktivne vaje (verjetno si nekatere že rešil), ki ti bodo pomoč pri učenju besedišča.
V naslednji učni uri pa dobiš navodila za ocenjevanje.
SREDA, 6. 5. 2020
Pozdravljeni četrtošolci. Kako ste? Najprej bi vas želela zelo pohvaliti za izdelek, ki ste ga izdelali pred počitnicami. Prav vsi ste mi oddali super plakate z opisi svoje sobe. Pohvaljeni.
Danes nas pa čaka utrjevanje učne snovi. Zgradbo pisma že poznaš, saj si se v delovnem zvezku že srečal z njim. Danes te tam čakajo tri pisma.
Rešuješ naloge v DZ na straneh 57, 58 in 62.
DODATNA NALOGA: Če imaš voljo in svojo elektronsko pošto, te povabim, da mi napišeš kratko elektronsko sporočilo in nanj ti bom odgovorila. Zapišeš lahko karkoli-potrudi se zapisati v angleščini. Ne pozabi na nagovor v začetku in pozdrav na koncu sporočila. Napiši mi na e-naslov: mihela.kokelj@os-igroharja.si
PRVOMAJSKE POČITNICE
SREDA, 22. 4. 2020
Takole, še tole učno uro opravimo, potem pa počitnicam naproti! Juhej! Sedaj znaš že veliko, zato boš danes pokazal/-a vse svoje znanje. Vem, da se boš potrudil/-a. (:
- Preberi besede za pohištvo. Utrjuješ lahko TUKAJ, in TUKAJ,
- Če še nisi utrdil predlogov (in, on, under…) vadi pesmico. Še najbolje bo, da se jo naučiš na pamet. Tukaj ti pripenjam še eno zanimivo za utrjevanje.
- Reši DZ, str. 56.
- Danes boš izdelal plakat (lahko na list A4, A3, list od koledarja…): MY BEDROOM-To nalogo naredi natančno. Plakat fotografiraj in mi ga pošlji na mihela.kokelj@os-igrohara.si
Naredi plakat, s katerim boš predstavil svojo sobo. Naslov: MY BEDROOM. Plakat mora vsebovati risbo sobe ter poimenovanje pohištva. Plakat mora vsebovati vsaj deset povedi, ki opisujejo, kje je kakšen predmet, na primer: There are marbles under the bed. There is a teddy bear on the cupboard. Če imaš v sobi kakšno igračo, poimenuj tudi te in zapiši, katera je tvoja najljubša.
Želim ti veliko ustvarjalnega navdiha in zabave pri delu.
Za konec pa še zanimiva pesmica. Bye bye
PETEK, 17. 4. 2020
Hello! Danes pa utrjevanje.
- Vadi tukaj in tudi na tej povezavi. 🙂
- Reši str. 53, 54 in 55 v DZ.
- Tole je pa živi učni list in boš izvedel o pravilnosti svojih rešitev takoj, ko boš kliknil FINISH! UČNI LIST
DODATNO GRADIVO ZA POPESTRITEV IN UTRJEVANJE (neobvezno): Igraj se igro Potapljanje ladjic (Battleship: There is a…). Igra: battleship.
Če imaš možnost, natisni dva lista. Če ne, se igraj tako, da samo zapišeš povedi (zgled je spodaj) in tabelo gledaš na računalniku. Potrebuješ soigralca. Daj mu en list. V tabeli naj označi pet ‘battleship-ov’, se pravi pet ladjic. Tudi ti označi pet ladjic. Ne pokaži jih soigralcu.
Ugibaj, kje ima soigralec ladjice. Če na primer misliš, da je ladjica X na spodnji sliki, rečeš: There is an apple under the table (=poglej, katera fraza je navpično nad X in katera beseda vodoravno z X in tvori poved).
Have a nice day! 🙂
SREDA, 15. 4. 2020
Hi, there! It`s me again! (:
Najprej bi vas spomnila za domačo nalogo prejšnje učne ure-nekateri mi jo še niste poslali.
Danes pa se podajmo v svet predlogov. Hitro pokukajte v velikonočni posnetek predlogov, ki se jih bomo dobro naučili in spretno uporabljali. PREDLOGI so besedice, s katerimi povemo, KJE JE NEK PREDMET.
- Tukaj pripenjam razlago učiteljice Tanje. Oglej si videoposnetek: PREPOSITIONS- PREDLOGI.
- Sedaj pa oblikujte zapis v zvezek. Prepiši, medvedka in škatlo pa nariši: PREPOSITIONS
- Rešuj vse naloge na straneh 51 in 52 v DZ 4.r Brihtna glavca
Imej se lepo. Danes priporočam, da staršem pripoveduješ v angleščini za vsak korak, kam greš in kje se nahajš. To bo zanimivo! (:
Tukaj pa je še nekaj koristnih povezav za utrjevanje: Prepositions of place Where-is-the-dog The prepositions song
SREDA, 8. 4. 2020
“Hello boys and girls! How are you?”
Pohvaliti vas moram, da ste mi do sedaj že čisto vsi poslali fotografije preverjanja znanja ali pa fotografije poprave. Vesela sem tudi ostalih prispevkov in fotografij, ki dokazujejo vaše delo in znanje. Hvala. Prosim vas tudi v bodoče, da mi pošiljate fotografije svojih zapiskov ali pa morda kakšno vprašanje, če česa ne razumete ali pa potrebujete dodatno razlago … Sedaj že sprejemam vse v zvezi s hišo, pohištvom… ((: Le pogumno! Če se pa vmes znajde še kakšna fotografije, da vidim, kako se imate, bom pa tudi zelo vesela. (:
Zunaj je sonček in upam, da ga izkoristiš za sprostitev in zabavo. 🙂 Se že kaj veseliš praznikov? Letos bodo malo drugačni zaradi izrednih razmer, a naj bodo ravno tako lepi in prijetni.
Danes boš pri angleščini opisoval prostore v hiši. Spoznaval boš razliko med There is (tukaj je…) in There are (tukaj so…). V posnetku ti bom razložila bolje. Oglej si drsnice: My_bedroom. VKLOPI ZVOK!!!
- Ne pozabi opraviti DOMAČE NALOGE-navodila si slišal v drsnicah. Prosim, pošlji mi fotografijo.
- Ne pozabi na oblikovanje slovarčka za nove besede. Skrbno jih zapiši v tisti del zvezka, kjer jih zbiraš.
- Natisni učni list in ga reši. Če nimaš tiskalnika, samo oštevilči in zapiši rešitve pod naslov: There is… /There are…
- Branje (Reading): Oglej si fotografijo in na glas preberi povedi.
There are windows in the batrhoom.
There is a bath in the batrhoom.
There is a toilet in the bathroom.
There are flowers in the bathroom.
To je za danes vse. 🙂 Naslednjč bomo pa spoznali nekaj novih in zelo pomembnih besed. Rečemo jim predlogi. Ker se pripravljamo na praznovanje Velike noči, sem za vas posnela en predstavitveni video teh besedic, da bomo po praznikih lažje pričeli. To lahko prihraniš za jutri, da ne bo danes preveč snovi. Vendar do Velike noči si pa le oglej! KLIK
Happy Easter!
DODATNO:
- Za boljše razumevanje je razlago pripravila tudi učiteljica Tanja.
PETEK, 3. 4. 2020
Dragi učenci in učenke. To učno uro boste poslušali učiteljico, ki jo že poznate. Seveda, gospo učiteljico Tanjo. Predstavila vam bo pohištvo v hiši. Vas zanima, kako v angleščini zvenijo določene besede? Še prej, pa si oglejte zabavne dogodivščine Steva in Maggie:
- 1. POSNETEK: STEVE AND MAGGIE
Oglej si ta posnetek. 🙂 Katere predmete je Maggie postavila v napačne sobe? Ali poznaš še kakšne besede za pohištvo?
- 2. POSNETEK: FURNITURE
- PREPIS
Prepiši v zvezek: My House Vocabulary
- QUIZLET
Vadi na Quizletu.
Želim ti lep konec tedna.
SREDA, 1. 4. 2020
Pozdravljeni, četrtošolci v tretjem tednu pouka na daljavo.
Ali ste za poseben izziv? Seveda! Danes bo z vami učiteljica Katarina Pegam, ki poučuje na matični šoli in preko videa vam bo razložila novo in zelo zanimivo učno snov. Pripovedovala vam bo o tem, kakšna je njena sanjska hiša. Vas zanima? Predlagam, da si kar ogledate njen prispevek in prepričana sem, da se boste veliko naučili.
Spodaj prilagam Wordov dokument s sliko hiše, ki jo lahko nalepite v zvezek. Lahko pa narišete svojo sanjsko hišo in jo opremite z besedami, ki ste jih spoznali v videu na spodnji povezavi:
https://screencast-o-matic.com/watch/cYevr44bmN
Moja hiša za v zvezek: House_rooms
Pa še ena interaktivna vaja za nove besede https://quizlet.com/498188844/house-4th-grade-flash-cards/
Hvala učiteljici Katarini za njen prispevek. Bil je zares poučen.
PETEK, 27. 3. 2020
Lepo pozdravljeni, učenci.
Pa je že konec drugega tedna na daljavo. Upam, da vam je všeč, da se zabavate s pripravljenimi interaktivnimi igrami in da je bilo vaše znanje vidno tudi na preverjanju znanja, ki ga boste danes skupaj s starši popravili. Nato boste pa sami naredili popravo, tako kot smo to delali po prvem preverjanju znanja, če se še spomnite. Poprava naj vsebuje navodila in cele povedi. Popravite seveda tudi pravopisne napake. Ko boste popravo naredili, sliko narejene poprave pošljite na moj službeni mail: mihela.kokelj@os-igroharja.si. Vesela bi bila tudi, če zraven napišete, kako poteka vaše delo doma, če imate kake težave, ali če česa ne razumete.
Prilagam rešitve preverjanja: 4r_Preverjanje_2_rešitve_19_20
Dodajam še povezavo do strani, kjer se lahko poigrate z glagolom have got, has got https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/have-got
In glagolom like, don’t like https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/and-dont
Lep konec tedna vam želim. Ostanite zdravi in seveda…ostanite doma.
SREDA, 22. 3. 2020
Danes boste reševali preverjanje znanja pred ocenjevanjem – 4r_Preverjanje_2_19_20 skoraj tako kot je bilo načrtovano pred zaprtjem šole. Spodnji dokument lahko natisneš, rešiš in prilepiš v svoj zvezek. Če dokumenta ne moreš natisniti, rešuj vaje v svoj zvezek – napiši naslov in vsako vajo posebej zapiši v zvezek – piši samo rešitve, kjer je mogoče.
Pri slušni nalogi boš poslušal posnetek in s pomočjo njega rešil nalogo.
To je za danes vse.
Uživajte, še vedno rešujte vaje na povezavah, utrjujte besedišče in ostanite zdravi.
PETEK, 20. 3. 2020 – 2. URA
Pozdravljeni učenci!
Danes boste najprej preverili delo prejšnje ure.
- Preglej UL, zraven katerega ste poslušali posnetek My pet_slušno_UL_rešitve
- BG, str. 46 – preglej z rešitvami pravilnost
- BG, str. 47, 48, 49 – reši in preglej z rešitvami
Ponavljanje za nazaj: Vaje rešuješ, ko imaš čas.
Prvi dve dejavnosti natisneš in se igraš z družinskimi člani. Na vsakem dokumentu so navodila za igro. Vse besede in fraze naj bi do sedaj že poznal.
- The animal board game 4.r- The animal board game
- The mime game – toys THE MIME GAME_toys_pokaži_kakoseigraš
V spodnjih linkih boš vadil snov za nazaj – ponovil boš števila do 20, igrače, hišne ljubljenčke. Vse vaje lahko delaš poljubno dolgo in kadar želiš, vsaj do torka, 24. marca, ko boste pisali preverjanje znanja in seveda še naprej.
– Flashcards od 1-10 (klikni na spodnji del- kartica se obrne, predvaja se zvok). https://quizlet.com/7590274/flashcards/embed
-Vlakec od 1-10. Počakaj, da se igra zažene. Piši besede, ki jih slišiš. S tem poganjaš vlak. https://www.spellingtraining.com/games/rollercoaster/rollercoaster.html?&bjy&lob&lrqyy&ubeq&uziy&vzf&vyiyj&yzarl&jzjy&lyj
– Flashcards od 10-20: https://quizlet.com/8881327/flashcards/embed
-Poruši steno od 10-20. Z miško lovi žogice. Ko zadaneš belo opeko, klikni na pravo številko. https://www.englishactivities.net/englishgames/pong?topic=Numbers%20-%2011%20to%2020&level=primary
-Zaščiti planete od 10-20. Nastavi: Answer with English, select difficulty level: easy. Reši planete- zapiši število! https://quizlet.com/8881327/gravity
-Vaje za igrače https://quizlet.com/497299286/toys-4th-grade-flash-cards/
– Vaje za hišne ljubljenčke https://quizlet.com/497086629/pets-flash-cards/
– Vaje za hrano https://quizlet.com/497304185/food-4th-grade-flash-cards/
SREDA, 18. 3. 2020 – 1. URA
- Za začetek ponovi besede za hišne ljubljenčke in si poglej pesem: https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0
- Natisni UL za utrjevanje in ga reši. V dokumentu so tudi rešitve, da boš lahko preveril svoje znanje. Pets_UL (Če učnega lista ne moreš natisniti, prosim sporoči po elektronski pošti.)
- Natisni si UL, My-pet_slušno_UL Poslušaj posnetek in reši vajo. Oštevilči hišne ljubljenčke, dopolni povedi in živali tudi pobarvaj. Rešen učni list prilepi v svoj zvezek. (Če učnega lista ne moreš natisniti, prosim sporoči po elektronski pošti.)
Za dodatne vaje lahko narediš naslednje interaktivne vaje, ki jih najdeš na spletu.
- Vpiši manjkajočo črko https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Animals/Animals_up5683bt
- Zagrabi besedo in jo povleci pod sličico https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/pets
Pozdravljeni, učenci in učenke 4. razreda.
Za vami je že nekaj dni učenja na daljavo in prepričana sem, da se imate lepo. To je vendarle prav poseben izziv. Na tej spletni strani v zavihku Angleščina smo odpravili nekaj tehničnih težav, tako da boste lahko tudi za angleščino opravili vse naloge.
Na tej strani boste našli vsa navodila, vaje, Wordove dokumente, ppt drsnice, povezave do interaktivnih vaj, posnetke in UL, ki jih boste potrebovali za učenje angleščine na daljavo. Če boste imeli kakšno vprašanje, se obrnite name preko elektronskega naslova mihela.kokelj@os-igroharja.si
Želim vam dobro mero ustvarjalnosti in vztrajnosti. Upam, da se čimprej spet vidimo v učilnici.
Bodite in ostanite zdravi!
učiteljica angleščine Mihela Kokelj